Aller au contenu

Jeux sur PS3


Samir94

Messages recommandés

salut j'ai reçu un mail de playstation suite a l'inscription sur la beta de warhawk !!c'est mort !

 

Thanks for your recent interest in the Warhawk™ beta test. Unfortunately, we have all the testers we need at the moment. But stay tuned – there will be future PLAYSTATION®3 beta test opportunities coming soon. Keep an eye on your inbox and be sure to apply for the next one!

 

 

Thanks!

The PlayStation Underground

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

http://www.watch.impress.co.jp/game/...0525/ps3dl.htm

Originally Posted by google translation:

With “MotorStorm”, “MotorStorm online expansion pack” and trial version is transmitted free from June 20th. When the “online expansion pack” is introduced, besides the fact that online opposition with the maximum of 12 people (only Japan) becomes possible, new mode “time attack mode” is added. The time of time attack mode is recorded to the entire world common ranking boards. 1 courses, single play in 2 models can experience trial version, but in online opposition non correspondence. As for necessary HDD capacity, “online expansion pack” above 542MB, as for trial version above 466MB.

 

Excellent!!! Je viens justement d'acheter le jeu en version Jap!! :bedo:

 

Et Tekken 6, il est prévu pour bientot ou pas ?

 

Voici en tout cas 2 nouveaux scans d'un magazine nippon :

News [images] Tekken 6 passe un scanner

 

Tout ce qu'on sait c'est que le jeu est prévu pour 2007 en arcade, mais sur PS3 certains parlent de début 2008...

 

salut j'ai reçu un mail de playstation suite a l'inscription sur la beta de warhawk !!c'est mort !

 

Thanks for your recent interest in the Warhawk™ beta test. Unfortunately, we have all the testers we need at the moment. But stay tuned – there will be future PLAYSTATION®3 beta test opportunities coming soon. Keep an eye on your inbox and be sure to apply for the next one!

 

 

Thanks!

The PlayStation Underground

 

Idem, j'ai reçu le même message :triste:...

 

J'ai vu plusieurs personnes sur Gueux qui ont accés à la Béta...

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Resistance Online Goes International

Here's some very good news for all you Resistance: FOM fans out there. Sony have recently announced (through a press release) that from June 1st; Resistance International servers, as well as the map pack will be available June 1st, with the map pack costing 800yen. Also, some new Motorstorm content will be made available at the same time (no price was listed) and a Folk Soul demo will also be uploaded to the PSN on June 1st.

 

source: maxconsole.net

 

TRES TRES Bonne nouvelle !!! On pourra jouer sur tout les servers de Resistance à partir du 1er Juin, mieux encore, il y aura une pack de map pour le prix de 800 yen (Pour le Japon). Il y aura aussi des contenus pour Motorstorm (pas de prix annoncé) et une démo de Folk Soul qui seront mis sur le PSN le 1 Juin !:hein::hein::love::love::love:

 

PS : ceux qui n'aurait pas compris pour tout les servers, je parle, internationalement ^^

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Veuillez vous connecter pour commenter

Vous pourrez laisser un commentaire après vous êtes connecté.



Connectez-vous maintenant
  • Statistiques des membres

    23 028
    Total des membres
    1 033
    Maximum en ligne
    Subaru
    Membre le plus récent
    Subaru
    Inscription
  • Statistiques des forums

    128,1 k
    Total des sujets
    1,7 M
    Total des messages
×
×
  • Créer...