Aller au contenu

MS 4go, oui mais pas sur ebay !

dock

Messages recommandés

ils m'ont repondu:

Our web site offers real time stock conditions as well as current pricing.

B+H Is happy to ship overseas including APO Military addresses. All international shipments comply with U.S. Customs regulations, which include a valid, accurate, fully detailed commercial invoice & proper export documentation. Modification of the commercial invoice for tax savings purposes is a violation of US Customs Law. All transactions are in US dollars. We can not provide currency conversions. All of our shipments are insured against Loss and Damage.

For International customers, shipments will be made to your home, or to a USA residence address, we can ship via Air Parcel Post (approx. 2-4 weeks for delivery, (for orders with up-to a $500.00 value), or International UPS, depending on the weight, value and destination of your merchandise. Orders with a value of $500.00 a! nd up, can ONLY be shipped via UPS International (3-4 days door-to-door delivery).

B&H only applies NY state sales tax (approx 8.625%) on orders shipped in NY State or purchased in person at our NYC store. All other orders are not charged tax by B&H.

Unfortunately we can not offer specific advice on import fees, duty, Customs or taxes that you may be charged when your merchandise reaches you. Please consult your local government import office with any questions regarding this matter. We can not alter the package or billing invoice in any way.

The item(s) we are quoting you a price on is brand new (not used or refurbished), in the box, made to sell in the US with a full US warranty. You also get all the accessories the manufacturer intended to include in the package.

Your shipping / handling fee is determined by the parcel's weight and destination. Value is also determined for insurance purposes only. Some orders are shipped in multiple parcels.! Figuring out what your total bill of sale (US currency) including shi pping and handling costs on our web site is easy. (Remember, Insurance is included on your order) Add your item(s) to your cart. In the cart screen you will see a shipping calculator. Type in your zip code (for orders delivered in the USA ) or country ( outside the US ) and hit submit.( NO other information is needed ) In the shopping cart screen, you will find your total including shipping rates for your items plus an explanation of our various shipping methods.

Please be aware that shipments via UPS are significantly faster, are easily traced, should they go astray, and have a guaranteed delivery time. Shipments sent via air parcel post can take much longer to reach their destination and cannot be tracked.

We accept MasterCard, Visa, American Express, or Discover. We do not accept Diner's Club, and cannot accept check or COD orders via the web site at this time.

Please be advised that your order cannot be processed without the billing information y! our bank has on file. Payment by credit card is subject to your banks verification of your billing information. Your order will ship once this has taken place. Please make sure you supply us with the correct billing address.

For large orders or if your credit card is billed outside the USA, our verification dept will require you to send us a photo copy of your credit card. We will notify you by phone or E-Mail should your order be delayed. Please remember to include the order number and to send both sides (front and back).

To use our secure up-load page

http://www.bhphoto.com/ccupload

Any questions regarding your credit card should be sent to our Verification department. To contact our Verification Department:

Voice:

800-622-6265

212-502-6349

En gros il peut y avoir des frais de douanes et il faut une copie de la CB.

Salut à tous

Je vais souvent en Asie pour le taff et c'est vrai que la Chine c'est LE pays de la contrefaçon! Tout, absolument tout y est contrefait. Même du matos que vous n'imaginiez pas "rentable à contrefaire".

Pour exemple, j'ai acheté il y a plusieurs mois une MS Pro Duo 2Go Sony avec adaptateur. Et bien figurez-vous que l'adaptateur était une contrefaçon. Oui : ce p'tit morceau de plastique avec quelques connecteurs. Les inscriptions floquées sur le plastique sont mal détourées.

En fait il faut savoir que dès qu'ils vont le pouvoir, les vendeurs vont vous refourguer de la contrefaçon pour faire le plus de marge; aussi minime soit-elle (normal vu le niveau de vie...).

J'ai trouvé la parade à leurs fausses cartes mémoires et autres fausses clés usb : je teste sur place avec mon PC portable. Je transfère un divx sur la carte et je regarde le débit.

Avec l'expérience, on s'aperçoit que la taille de la carte mémoire affichée par la PSP diffère de quelques Kb selon qu'il s'agit d'une vraie ou d'une fausse. Du coup, pour être efficace lors de la sélection de la bonne carte mémoire, il suffit de l'enclencher dans la PSP et de voir la capacité qu'elle affiche!

D'ailleurs quelle est la taille affichée par la PSP quand une vraie MS 4Go Sony est insérée?

Je vous tiendrai aussi au courant des prix pratiqués en Chine sur les vraies cartes MS Pro Duo 4Go Sony; si ça intéresse certains.

Alors comme dirait un certain Karl Zéro, "méfiez-vous des contrefaçons!" ;)

La seule différence fondamentale c'est le prix la ultraII n'a aucun avantage (la vitesse promis n'est pas atteinte c'est juste du marketing).

Sinon merci pour ce sujet je cherchais justement des 4 go pas chere ;))

dsl de te contredire je viend de faire un test de mes 2 ms j'ai balancer un film de 700 mo dans chacune d'elle et :

ms2go: 1min55

ms4go ultra ll: 55sec

donc se qui veulent acheter une ms4go ultra 2 n'hesiter pas la difference est visible dans les temps de loading,....etc

ps : les deux ms sont des vrais.(mefier vous de la contre facon).;) :hello:

Veuillez vous connecter pour commenter

Vous pourrez laisser un commentaire après vous êtes connecté.

Connectez-vous maintenant
  • Statistiques des membres

23 028
    Total des membres
    1 033
    Maximum en ligne
    Subaru
    Membre le plus récent
    Subaru

128,1 k
    Total des sujets
    1,7 M