Aller au contenu

DevHook Sample Mod 0.41a


creips

Messages recommandés

To upgrade yours, simply overwrite your existing MS files with the ones in this archive. Changes include: Fixes game selection from XMB with Home + L/R Now 2.60 work, corrected a bug which doesn't restore wallpaper properly after resume (from sleep), for ANYUMD mode, corrected a bug which doesn't change the ISO properly (using HOME+L/R), and WiFi at 333 MHz does NOT work yet.

 

C'est ce qui a été dit c'est lefoufurieux qui nous a montrer ca.

 

Moi ce que je comprend c'est que a mon avis si quelqu'un met un jeux qui a un Update 2.60 sur une 1.50 et qu'il lance le deuxieme log qu'il y a avec dev hook pour lancer la copie des fichier Updates pour l'emulation ca les copie sur la MS et il faut que quelqu'un les face tourner.

 

Et si j'ai bien compris aussi plus besoin d'eteindre la psp juste un petit HOME+R ou L et ca marche ?

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

"Booster has updated to PSP Device Hook Sample Launcher v0.41a today. To upgrade yours, simply overwrite your existing MS files with the ones in this archive. Changes include: Fixes game selection from XMB with Home + L/R Now 2.60 work, corrected a bug which doesn't restore wallpaper properly after resume (from sleep), for ANYUMD mode, corrected a bug which doesn't change the ISO properly (using HOME+L/R), and WiFi at 333 MHz does NOT work yet"

 

 

Avant le "2.60 work" il y a L/R !

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Veuillez vous connecter pour commenter

Vous pourrez laisser un commentaire après vous êtes connecté.



Connectez-vous maintenant
  • Statistiques des membres

    23 028
    Total des membres
    1 033
    Maximum en ligne
    Subaru
    Membre le plus récent
    Subaru
    Inscription
  • Statistiques des forums

    128,1 k
    Total des sujets
    1,7 M
    Total des messages
×
×
  • Créer...